fredag 17. februar 2012

Natt

Vi ble fortalt at vi var en velsignelse i kveld ! Vi bringer med oss regn ! !! Tenk å sitte her .. Inne under teltduken å høre det slår på telt duken ! Gode og mette og full av inntrykk !!
Dette gjør en glad !
Nå skal vi snart krype inn i teltet å sove !! Ligge å høre på alle lydene først.. Ett kor av gresshopper og .. Ja ikke vet jeg .. Aper kanskje og litt elefant brøl .. Vakter står utenfor og vi et full av trygghet !!
Nå krysser vi fingrene og ber om at vi skal få se den siste i "the big five " tomorrow ..! Leoparden !
God natt alle fra oss begge !!

1 kommentar:

  1. Jeg er så heldig, tenk å få oppleve dette landet gjennom dine øyne. Jeg nyter og koser meg når jeg leser, tenk at du er der Ninni. Får inntrykk av at det er bedre enn du forventet ;-) Klem fra sofa-sliteren Ruth Marie.

    SvarSlett