onsdag 7. august 2013

Dag 6

Varmt og overskyet vær.. Kjenner at jeg liker det!!!! Veldig slow start i dag .. Fant en bitte bitte liten butikk i dag der hun hadde dagsfersk panini ... Søt dame!! Hatt butikken siden hun var ungpike tenker jeg :) gull å finne slikt! God frokost ble det .. Ut på dagen gikk ferden til Verona! Vakker by!!
Her er det kjærligheten dom råder !!!! 
Sjølveste Romeo&Juliet storyen la Shakespeare hit .. Og her finnes jo balkongen så klart .. Og het var det hengelåset og vegger med tyggis og plaster ??? Med navner og erklæringer ig evig kjærlighet .. Kreativt .. Ellers er jo Verona en særdeles vakker by !! Fotomoyiv over alt ! 
Og .. Mitt i centro .. Arena .. Ett Colosseum ..  !! Der er det forestillinger , opera og diverse .. Kjente at det kunne jeg ha tenkt meg .. En opera der !! 
Det ble ikke i kveld da.. Etter at vi kom "hjem" igjen kom Kekke og barna !!.. Det var jo ett av dagens highlight :) han bor
I nabolaget! :)
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar