søndag 4. august 2013

Dag 3

Etter en varm god natt var det frokost på uteplatsen vår 🇮🇹👍 var ned på bitikken og kjøpte brød ... Og tenk .. Jeg fikk også kjøpt tau på supermercado..så jeg fikk opp hengekøya mi på uteplassen også .. Jobbet intensivt .. Men det var verdt det !!!!!!! LYKKE ( som det er populært å si nå for tiden ) men det er faktisk lykke !!! Hengekøya kjøpte jeg i Plakias .. (Kreta) GULL verdt :) 
Artig å se alle som er ute å trimmet tidlig .. Særlig mange syklister !! En gjeng var i ferd m å pakke inn sykkelene i en henger der jeg parkerte ..!
Ut på dagen kom Mats ola og Randi og barna .. Vi var velkomst komitee :) 
Da ble plutselig swimminpoolen aktivisert til maks .. Tjohooo .. Ikke bare rolig ball kast lenger nei .. ! 
Kvelden ble avsluttet med en pizza og annen italiensk mat nede i romantisk vakkre Garda 🇮🇹
Dvs .. Kvelden min avsluttes i hengekøya .. 100000 gresshopper synger og kirkeklokken slår 😊











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar