onsdag 24. april 2013

Da er min debut som landeveis rytter over :) nesten 11 mil En ny erfaring , en kjempe artig dag på mange vis ! Liker jo nye utfordringer og sykling har jeg alltid hatt sansen for .. Men det er jo denne tida vår da. Nå bare gjorde jeg det ! Hev meg med på dette .. Vet jo at det bare er meg som er fersking .. Så blir med så lenge jeg klarer! .. Når det er sagt vet jeg at min edle vandel kommer å ta en allvorsprat med meg i kveld .. Hva i huleste har jeg utsatt ham for !!!!!! Han skjønner ingenting .. Måtte bare brøle høyt etter hver stopp !! SMERTE! To UTROLIG og FANTASTISKE damer loset meg gjennom disse 11milene .. Punkterte gjorde jeg også.. Jeg så tvert etter en sykkelsjappe .. Men det var ikke på tale! Damene svingte seg rundt!!! TUSEN TAKK Kari Anne og Hanne!! Hva morgendagen bringer er et ukjent kapittel så langt !! Den uunngåelige vekten for en fersking med sykkelsko tok jeg dessuten i dag !! Tålte den! I går sovnet jeg visst mitt i samtalen med min romkamerar .. Tipper det blir noe sånt i kveld og ..! Kjenner det blir godt å innta horisontale snart :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar