onsdag 22. februar 2012

Klar til avreise

Kanon-artig dag i Nairobi!
Frida var super .. Dama kunne kjøre for å si det sånn Trafikken minnet mye om Moskva -erfaringer .. Hun sto på sitt og var sikkerheten selv !! Venstre kjøring er litt spesi .. Særlig rundkjøringer der ALLE skal inn i hulter til bulter .. Og så gærne siden liksom .. Det gikk fint..
Har pressa bagen propp full nå .. Tenkte jo reise med kun håndbagasje tilbake og .. Det gikk ikke Jeg og Frida presset inn dagens varehandel og fikk glidelåsen igjen med ett skrik og den ble ALT for tung.. Jeg var inne på tanken å kjøpe trikset Hege fortalte meg om da hun var i Nepal .. Folk som smuglet Ola-klær tok på seg mange lag .. Jeg tenkte over muligheten å ta på meg alle de klærne jeg fikk til Dobble bukser og noen lag t- trøyer å avslutte med flisjakka og Hel-sport jakke til slutt.. Kunne godt fint det og baggen kunne blitt med i flyet.. Men fant ut at dersom jeg hadde gjort det hadde jeg nok smeltet ned til en bløt flekk og da hadde noen tørket meg opp og vridd meg oppi en vask her og det hadde blitt en i minus på flyet.. Så den fikk gå på båndet.. Sikkert hundre grader her nå .. Venter på boarding Stått i diverse køer og i den siste boarding køen tok jeg en meget heftig plutselig Ishoel -nys .. Jeg måtte be nederlenderen foran meg om unnskyldning MANGE ganger. Han har sterkt hjerte.. Det vet han nå , men skvatt gjorde han.
Utroli foresten hva folk har i håndbagasen .. Her hadde de en monter med alt mulig , skulle gjerne hatt noen av de saksene. Ser at
Fler enn meg har prøvd seg
Med stein ..  Stein kan man slå i hodet på kapteinen
Og så har jeg mistet en sokk Fant den bare ikke i bilen Ikke Frida heller ;-) rart å reise m en sokk ..
Nå blir det lyd bok 

1 kommentar:

  1. Ha-ha.. tror nesten jeg hadde lagt den ene sokken i veska, eeeller kasta'n ;.)

    Grethe

    SvarSlett