fredag 17. februar 2012

Fredag

Jeg tror jeg må begynne å skrive dag som overskrift nå .. Har begynt å rote med dager, tid og malariatablettene .. Jeg digger I phonen min men den vet Ikke hvor i versen den er .. Den swicher med tiden , noen ganger foran, noen ganger etter .. Men pytt Og pytt .. Det jeg visste i går kveld , ETTER kvelds safari i mørkeret , var at kvart over fire i dag tidlig skulle de komme å vekke oss .. Med kaffe og te .. Og det gjorde en meget trofast vakt !
I dag skulle Elke få sin drøm oppfylt ! OG JEG skulle få bli med ! Vi ville at Isac også skulle få bli med !! Vi krysset fingre alle tre..! Og det var plass ! Jippi !!

Vi ble hentet halv fem og dere skulle sett stjerne! The southern cross fulgte oss !! Et stjerne bilde som ser ut som et kors!! Og denne himmel er fullere av stjerner enn den hjemme ! Helt anneledes .. Månen er feil vei ! Magisk!

Om noe kan sies å være uten sidestykke var det dette !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar